20+0 daha yeni girdik doktorum 16. Haftada baktı cinsiyetine kesin erkek dedi ama bende haftaya detaylıya gidicem orda netleşsin öyle büyük eşyaları almaya başlayacağım göbeğim şuan çıktı ama bol giydiğimde görünmüyor hala 😂😂😂 doğumum sezeryan olucak heralde ocağın ikinci haftası falan olur