Nazli2763 Minakannesis ya işte soylemediler bana biraz yüksek çıkmış dediler 4 gün sonra tekrar kan ver dediler
Nazli2763 Minakannesis ya işte soylemediler bana biraz yüksek çıkmış dediler 4 gün sonra tekrar kan ver dediler
Minakannesis Nazli2763 aa bak işte ben adetimden 5 6 gün önceki testim böyleydi benimki bi tık daha koyuydu
Minakannesis Nazli2763 var canım tabiki hayırlı olsun🙏 ben adetimden 2 gün önce kan verdim 600 civarıydı kız az bulmuştu ama tabi salak olduğu içindir daha adet olmamıştım 😀
Nazli2763 Minakannesis aynen işte banada dedi salak değerin az çıkmış bende diyemedim ki adetim daha geçmemiş 🥰😂🌸😂😂
Minakannesis Nazli2763 saf saftirik onlar ben daha adetime var diyorum kız diyor az çıkmış 😀 yani adetten önce kaç bekliyorsa betayı