Pelus 36 haftadır mide yanması çeken biri olarak söylüyorum;gaviscon ya da renniee bende işe yaramadı. Yanma geldiği an sadece 2 yudum laktozsuz süt içtim,1 bardak değil sadece 2 yudum. Sağ tarafıma yatmamakta dikkat ettim,öyle olunca mide baskı yapıyor ve yediklerim yukarı çıkıyor gibi oluyor. Mide uzun süre boş kaldığı zamanda da yanma yapıyor,hafif hafif 1 2 lokma birşeyler atın ağzınıza.
Deryadenizka Sevdagkm93 Ayva hmm alınca deniyim canm normaldede çok severim zaten Agızdaki yaralarada cok iyi geliyormuş duyduğuma göre
Deryadenizka HaticErol43 inşallah atlatırız canm şu iki haftadır baya bi şiddetli agrıyor kemiklerim acıyor resmen
Sevdagkm93 Deryadenizka sindirim sisteminede yarari oluyor bol bol tuketiyorum ben cok sukur migde yanmasi yemeye basladigimdan beri son buldu muhakkk hergun bir tane yiyorum sende ye sifa olsun ins 😘
Pelus Deryadenizka boş ekmek ya da ayva yazmışlar,ayva da iyi gelir lifli ve asitli değil ya. Portakal,nar filan yiyemiyorum malesef,asit midemi yakıyor.
Deryadenizka Sevdagkm93 inşallah kuzum valla ilk defa bu kadar migde yanması yaşadım kuru fasulyedrn demekki