Elis-im canm benim kızım çok uyur gelişimi iyi eltimin bebeğimde senin gibi ,8gunluk sanki 4aylik gibi gözleri fal taşı gibi doktora sorduk kimi bebek uyumayı sever kimi bebek uyanık kalır aglamiyorsa aç değildir kormayin bırakın kendi haline etrafı tanışın uyur kendi ama oldu ordama ışık girmesin gece lambası şeklinde geece gunuduz ışıksız olsun daha geceyi gündüzü ayırt edmiyolar o yüzden doktor normal 40ciksin düzelir dedi arık eltim zorlamıyor kendi dalıp uyuyo ama bebeğin bulundu ortamdaki guneslikler kapalı kalsin karanlık olsun daha çabuk uyur biz deniyoruz işe yarıyor sende dene ama uyutmak için zorlma ac olsa ağlar 2saate bir emzir yeter