Kızlar bebeğim 7 günlük aç olduğunu düşünmüyorum 1 saat emdi 3 defada.2 gögsüde. Altı temizzz. Gazı yok. Ve ağlamıyooo sanki 35 yaşında saatlerce bakınıyo etrafa çıldırcammm lütfen bilgisi olan deneyimi alon fikir versin. 😒😒
Sezeryandan dolayı kahve içiyorum 3 fincan gb dr. Söyledi alakamıdır acaba?????