Bence bu iç güdüsel bi şey. Doğunca anlarsınız 🙂 ben öyle olduğuna inanıyorum bi kucağınıza alın herşey kendiliğinden olacak hiç merak etmeyin 🙂
Ayrıca ben 3 yıl önce özel hastanelere Bebek hemşiresi olarak çalışıyordum. Sağlık çalışanıyım ben bile düşünüyorum acaba naparım diye. İnsanın kendi çocuğu olunca düşünüyor. Bakarsınız merak etmeyin 🙂