Bu benim ilk hamileligim .doğumdan sonra bebeğe ya bakamazsam diye düşüncesiyle geçiyor hep gunlerim.acem anneyim.bebegi mevsime sıcakliga göre nasıl giydirecegim, altını nasıl değiştirecek banyosunu nasıl yapicam uykusuzluga dayanabilecekmiyim hep aglarsa ben nasil susturucam hastalandiginda nasıl yapacam ne iyi gelir ne iyi gelmez cok bilgisizim. 🙁 sizce zamanla öğrenirmiyim.korkuyorum bebeğime bakamam diye