Damla-Celik benim normal seyrediyordu aslında doktorum son haftalarda sabah akşam ölçtürüyordu. 37+2 de kontrolüm vardı hastanede ölçüldüğünde 14/9 çıktı böyle seyrederse 15 lere cıkarsa normal doğum için bekleyemeyiz demişti. Bende normal doğumdan korkuyordum açıkçası sancım çıkmıyordu henüz nstde bebek kanala girmemişti ne zaman olacak nasıl olacak diye çok endişelenmeye başlamıştım tansiyonda işin içine girince sezaryene karar verdik