Damla-Celik Merhaba, 34 üncü haftadayım arada yüksek tansiyonum 14 ü görüyor dün doktorum 15-16 yı görürse gel bebeği alırız dedi 14 de seyrederse de 37 de alırız dedi bu durumu yaşayan var mı aranızda
Hatice-6363 Damla-Celik Var tansiyonum 11/612/6 dı şimdi ölçdüm 14/7 çıkdı çarşanba hastane gidicem bakalım ne diğcek çok sitresliyim bende korkutorum 34 haftadayım bende dua edin ne olur
Sultannbstrk Damla-Celik bence tansiyon çok yüksek ve asla asla ertelenmemeli ilk gebeliğimde çok çıkıyordu sürekli alfamed kullandım doğum esnasında bile çıktı suni sancı veremedikleri için sezaryen olmuştum ve yakın zaman da tansiyonla alakalı bir olay yaşadık kesinlikle aksatmayın
aysglemrkn Damla-Celik benim de 13 lerde genelde bana alfamet die bi ilaç başladı 14 olsa sıkıntı dedi çünkü
Damla-Celik Hatice-6363 inşallah bir sorun olmaz bende 3 kere gördüm 14ü sürekli evde takip ediyorum şimdi
Mervebyk Hiç korkmayın kızlar ilk gebeligimde 18 lerim gördüm protein kacagindan şüphelenildi ama bisey çıkmamıştı hap verdi doktor şuan 3 cu gebeligim stres yaptıkça çıkıyor. Yukseldigi zaman bolca su içip vc ye çıkmaya çalışın. Sağlıkla alalım hepimiz yavruları inşallah kucagimiza
Damla-Celik Sultannbstrk umarım sorunsuz bir şekilde gerçekleşir doğum 34 çok erken doğum için korkuyorum
aysglemrkn Sultannbstrk kaç haftada başladınız ilaca ben Şuan 29. Haftadayım ilaçta tereddüt ettim ama herkes kullanıyor
Sultannbstrk aysglemrkn ben yanlış hatırlamıyorsam 30. Hafta da başlamıştım ilaca zaten doktor vermişti devamlı çıkarsa sabah öğlen akşam kullandırmıştı 13-8 sınır demişti 14-9 oluyordu sadece doğum haftam 17-10 oldu sürekli hastaneye git gel geçti ve ameliyatta bile öyleydi herhalde stres te yaptım düşmedi
aysglemrkn Sultannbstrk bende sabah içtim Şuan 11.7 felan acaba akşam içmesem mi ve bundan sonra çıktık ça mı içsem ilaç
Sultannbstrk aysglemrkn devamlı çıkmıyorsa doktorum içme demişti bana siz kendinizi daha iyi bilirsiniz tabi eğer her gün çıkıyorsa bırakmayın bence
Sultannbstrk aysglemrkn maalesef yapamadım tansiyonum düşmediği için zaten suni veremem dedi kendi sancım veya açılmam yoktu bebeğim de hareketsizlik olmuştu hemen aldı o yüzden solunumunda sıkıntı olmuştu
Neslihanustnol 34.haftadayım benimde ara ara 13 14 çıkıyor ve kötü oluyorum birden kendimi anlıyorum limonlu su içiyorum düşüyor biraz