Tubasel17 8+5 olduk çok şükür cuma günü kontrolüm var hiç doymuyorum başta uyku vardı şimdi hep açlık hissi ve canım çekiyo olmayan şeyler burnuma kokuyor pis kokunca midem bulanıyor ve sabırsızlık oluyo ama ilk zamanki gibi heyecanlanmıyorum az kaldı çünkü ve var olduğunu ve sağlıklı olduğunu öğrendiğim an içim rahatlamıştı dikkat edicem ama üstünde pek durmak istemiyorum nazar deydiririm diye nazara inanırım allah korusun Neyse allah sağlıkla sıhatle bebişlermi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah en iyi hamilelik dönemleri geçirelim inşallah 😘😘😘