[https://ty.gl/0z9xv4fteu](https://)
Ben Pe
Pregonun solo modelini tercih ettim.Hem bütçeme göreydi hem de kullanışlı diye analiz ettim(henüz kullanmadığım için belki fikrim değişir ama yorumları iyiydi) Hem mekanizmasında sadece pusetiyle travel gibi kullanabiliyorsunuz hem de daha sonradan kabin boy olarak kullanabiliyorsunuz. Kilo açısından da ömürlük olacağını düşünüyorum bir daha bir daha araba almak saçma şu koşullarda.Ama maddi durumunuz el veriyorsa tabiki çok çok daha iyi model ve markalar var.Bir de bana en çok deneyimli anneler ya kendiliğinden kapansın ya da tek tuşla kapansın buna dikkat et o kadar fark ediyor ki kullanırken inanamazsın,o hantal travel modellerden sadece görünüşü için sakın alıp boşa para verip bir de üstüne kullanırken cebelleşme demişti.Bir de ona dikkat ettim.Bu model tek tuşla kapanan bir model.Gönlümdeki de Chicco Goody plustı bu arada:) Kendiliğinden kapanıyor.Ama bir tık daha pahalıydı.