Guenn travel konusunda arkadaşlara katılıyorum. 👆🏻 İlk 6 ay pusetli kullandık rahattı sonrasında portbebeye geçtik bebek büyümeye ağırlaşmaya başladıkça sıkıntı oluyor tekerine ağırlık yüklenmiş gibi. Güya dört yaşa kadar kullanılabilir yazıyordu alakası yokmuş. Ben de bir hevesle aldım ama çok hantal asansör yoksa arabanız geniş değilse hiç tavsiye etmem. Bir yaş sonrası kabin boy aldım çok rahat kraftın arabalarına bakabilirsiniz bu konuda başarılı. Travel olmayan normal arabalar var onlar da iyi örnek vereyim 4 Baby Olympus çift yönlü bu tarz bir araba travelden daha kullanışlı olabilir 🤌🏻 civilde indirimler oluyor araba için oraya bakabilirsiniz ben indirimden kapmıştım 😇