Balkaymak1 ben sadece bir ay online diyet desteği aldım. Verdiği liste yeterliydi haftada bir tartı resmi alıp sesli görüşme yapıyodk 2 haftada 1de liste değişikliği yapıyodu. Ama ben yoğunluğundan ötürü pek ilgili bulmadm kendisini o yüzden isim veremiycem. Listesi cok güzeldi faydalıydı. Zaten ben kendimi doğrulamak amacıyla diyetisyen yardımı aldım. Ben hamilelik öncesi uzun süre spor yaptım ve spor salonunun diyetisyeniyle beraber ilerledim. Ama nedense sadece sporcuların beslenmesi üzerinde uzmanlaşmıs bi diyetisyenin bana öğrettikleriyle devam etsem cocuğuma bi eksim yada bir artım olur mu diye vicdanım rahat etmiyodu. Kendime kurduğum düzen acaba yeterli mi diye normal bi diyetisyenin listesini görmek istedim. Gerçektende yaptıklarımın doğru olduğunu görüp rahatladım, kendisiylede pek iletişim içinde kalamadığımz için 1 ay sonra sonlandırdım. Kilon nasıl ilerliyo dersen 35+2yim 8 kilo aldım suan 62yim. İlk gebeliğimde 20 kilo aldığımı varsayarsak bunda maşallahım var. 38de planlı sezeryan olucam zaten son bir kaç haftam kaldı maksimum 10 kilo ile kapatırım diye düşünğyorjm