Balkaymak1 ben diyetisyenim ile gidiyorum aylık 650₺ydi en son, 7. Ayımdayım 10 kilo aldım. Ama ben ideal kiloda hamile kaldığım için tatlı vb. Şeylerden pek kısmadık şeker yüklemem de normal çıktı 🙈 herhangi bi ödem problemim şuan yok çok şükür, tanıdığım bi kaç kişi senin ayındayken her yerim şişmişti dedi🙌🤲 dışarıdan çok kilo almışsın sen sözleri duymuyorum çok mutluyum, tavsiye ediyorum kesinlikle 🙈🙈 online yapıyoruz