Birsenvergili Nur16 bende senin gibi sabah akşam yedim suyum fazlalaştı şu an normal doğum olması için şekerli herşeyi kestirdi doktor bu kadar çok yeme derim
Turgutbebek Nur16 herşeyin fazlası zarar derler , meyve faydalı birşey ama şeker barındırdığı için onun da fazlasini yememeliyiz bence 😊
Smyyglgn54 Nur16 C vitamini işte ne güzel☺hiç bir zararı olmaz merak etme. 19+6'yım🙂her akşam yatmadan,gün içinde de ara öğün olarak meyve salatası yapiyorum kendime. Bol bol vitamin👍🙂
Gnll35 Nur16 günde 1 ,1 buçuk kilo mandalina yiyordum 21+3 oldum 11 kilo aldım doktor artık kesmemi söyledi ama dayanamıyorum. 3 gündür yemedim 1 kilo verdim.
Mmerwe Nur16 afiyet olsun ye bende cok yiyorum bu sene de cok güzel mandalinalar 🍊 zaten ama doktor abartma demişti ne yersen icersen abartıya kaçmadan demişti