Nur16 Arkadaşlar gün içinde çok mandalina yiyorum ben bırakamıyorum bağımlısı oldum yani sabah aç karna filan yiyorum bi zararı olurmu birindEn duymuştum bebeğin suyu fazlalaşıyomuş doğrumu acaba
Ezgi14 Nur16 vallahi ben mandalina ciktigindan beri gece kalkip sabah uyanip yiyorum gunde yarim kilo rahat yiyorum bugun dr a gittim suyum azmis suyu cogaltsa benm çoğalirdi kesin. Hem c vitamini iyidir
dilekercn Nur16 bende cok fazla yemistim bana doktorum seker orani mandalinada cok yuksek oldugunu ve gaz problemi yaptigini soylemisti daha yemedim ve gaz problemim duzeldi ama canim istiyor yine o ayri 😩
AyeNur Bende hergğn bi kilo falan karışık meyve yedim 9 aylığım bişe olmadı ye mis gibi meyve tatlıdan şekerden iyi
Nur16 AyeNur inşallah canım bağımlısı oldum sanki millet sigaraya bağlanır bırakamaz bende onu bırakamıyorum 😊😊😂
Mutluaileee Aynen ben de en çok yediğim meyve mandalina inşallah bı zararı yoktur şifa olur yavrularimiza 🤗
Nur16 İnşallah ya 😘😊vitamin ama herşeyin fazlası zarar diyorlar ama ben yiyorum valla bebeğim çok hareketli oluyo seviniyor galiba😘❤️Sizler kaç haftalıksınız
Seresozge Ben de cok yiyorum 2 3 günde 5 kilo mandalina yiyorum hemen hemen. Acaba hamilelikte vücut bunu mu istiyor🤨
Mertcanbusekarakaya Nur16 hayır tam tersi çok sağlıklı kuzum sadece bana doktorum meyve kilo yapar ama bol bol tüket dedi bende portakalı çok yiyorum ilk haftalarda da poşet poşet mandalina yerdim 😂😂