aysglemrkn 27. Haftadayım iki gün önce normal tetenoz aşımın 2. Dozunu olmaya gittim rutin kilo ve tansiyon ölçümü yaptırdım tansiyonum sabah saatlerinde 14 - 8 çıktı sıcaktan belki diyerek bidaha gel dediler bana öğlen gittim yine 14-8 bisey değişmedi akşam eşimle oturalım biyerde çay içelim diye çıktık yolda bi tip merkezi gördüm ölçtürdüm 15 - 9 soluğu direk hastanede aldım kan idrar ekg bakıldı temizdi acilde kadin doğum olmadığı için ertesi gün kadin doğuma gittim ölçtürdüm 13 - 8 di hemen Alfamet başlandı günde iki tane içiyorum suan 11-7 12-7 ye düştü ilacınızı kullanın düzene sokacaktır ☹️