Maras46konya-00 3 tane takım koydum bir tanesi 10 lu hastane çıkışı diğerleri normal tulum şapka eldiven. 10 tane bez aldım Islak mendil pamuk 2-3 tane ağız mendili. Bir tane hastane çıkışının battaniyesi var bir tane de müslin koydum.
Kendime de 2 tane pijama,tarak,Diş fırçası, depend ,iç çamaşırı alıcam 1 tane ne olur ne olmaz. Emzirme sütyeni belki lazım olur diye süt sağma makinası böyle. Bir de çıkarken giymek için elbise koyacağım koymadım henüz