Bebek için hastane çıkışı (içine önlük gibi yakalık, zıbın üstüne alt üst takım çoraplı eldivenli bizim takımımız) yine de ayrı çorap eldiven de koydum,
Penye battaniyeyi bizim hastanemiz veriyor o yüzden koymadım, bitane de aynı şekilde yedek takım koydum bitane müslin battaniye bitane yün örme battaniye, bebek bezi, bebek temizleme pamuğu göğüs ucu pamuğu, emzik, kendime de bi pijama takımı aldım bitane de elbise şeklinde koyacaktım sonra bitane daha elbise şeklinde beğendim kullanacağımdan değil de koydum işte 😅 , terlik , depend, vücut havlusu, göğüs ucu kremi, pişik önleyici krem, ıslak mendil, el havlusu ve saç parfümü koydum