Neslimm 12 de erkek demişti 16 da kız olduğu netleşti 20deyiz kız olarak devam 😂 benim de sol tarafımdan bakıyor doktor ve hep tatlı yiyordum hala öyleyim bulantı kusma hicbisey yoktu uyukluyordum güzellestim sivilce adına birsey yok yüzümde zaten son zamanlarda çıkarmış oda belirtilere takılma hiç sıfır alaka düşünme hiç 16.Haftayı bekle derim 😄