Neslimm ben kız olcak diyodum sürekli kız bebeklere ölüyodum resmen 😀 Bi de çok fazla ekşi yiyordum. Bi gün rüyamda daha 9 haftalık hamileyken kucağımda bebek vardı adı Ömer'di kim diyorum bu bebek,benim bebeğim kız ama. Senin oğlun diyorlardı 2 hafta sonra da erkek olduğunu öğrendik. Mide bulantım çok oluyordu herkeste olabilen bi şey ama. Bi de yüzükle bakıyorlar ya onda da erkek çıkmıştı 🤔 Bi de kesenin fasulye şeklinde olmasından falan bahsediyorlar benim de fasulyeydi 🌝