3_fistikannesi sila_42yigit ben güya ağustos annesiyim 39+1 oldu bu gidişle bende Eylül annesi olacağım doğmuyor 😀😀
symag Sibel01ezgi bende aynı . Ama klimada 26 derece hasta etmez herhalde üzerini de kalın giydiririm altını başka odada açarım diye düşünüyorum
Aysemahmutt sila_42yigit uygulamaya göre 26 gün ama 38 de alabilirim sezeryana dedi doktor bakalım pazartesi belki gün verir 3. Zorunlu sezeryan bnm
Ebru_20 sila_42yigit 34 gün gösteriyor uygulama ama doktoruma bakarsam 3 veya 4 haftam var 38 de sezeryan olacak tabi normal kendisi gelmek istemezse
vanilyali99 20eylule gün aldik🎉🤩🪷 heyecanlıyım ve stresliyim nasıl olucak diye insallah cok kolay olur hepimizinki🌿
Muczm33 uykucuminnoss bnmde 11 eylül ama bn iple çekiyorum olsun diye çok zorlanıyorum sezeryan bnmki sizin nasıl olacak
Eylempyrz 32 gün görünüyor hem vakit geçmiyor hemen gelsin istiyorum bir yandan da bu sıcaklardan bi çıkalım öyle gelsin diyorum😅 hayırlısı bakalım
Azime26 25 eylül sabah 8 de benim de heyecan dorukta 2.bebegim sezeryan olacağı için günü verdi doktorum 🥰
Kbrkyaa Azime26 sezeryan tarihinizi kaçıncı haftanıza göre verdi doktorunuz? Bana da 38+1 e verdi de erken mi diye düşünmeden edemedim