Bugun 40 haftaya girdik doltotum tam bi sezeryancı normal sevmıyor bende normal dığurmak ıstıyorum ısrarla bekledım gecen ilk çatı muanem vardı ilk gebelik benim alttan bakıyorken bağırdım ama napım ilk defa yapıyorum canım yandı hemen sen yapmazsın normal zor dıye atıldı ya aınır oluyorum cocugun kafa duruşu kanala gırmıs olması herseyı normal üstelik açılmanda güzel dedı pazartesi gel dığum baslatalım dedı anlamadım sancım yokken gıttıgımde nasıl doğum başlatıcak lagmalama mı ne yapıcaz onu yapınca sancın gelır bıde bıraz kesık atmam gerekiyor dedı anlamadım yani bu soledıklerı normal mi çarı muanesınden sonra dün baya bi sancım oldu baya bi doğurcam galıba dedım ama sonrasında gıttı bugunde sancı vs yok pazartesi doğum ıcın cagırdı normalmi ne yapmalıyım kafam darmaduman gerçekten baya uzun oldu ama inşallah bilgili hamiller güzel yorumlar yapar varmı ben gibi olan🥹