esraEb Nesligul08 40+3 aynen bizde de. Birazdan kontrole gideceğim. Ağrım sızım yok. Kaç günde bir kontrole gidiyorsunuz
Nesligul08 esraEb doktorum 3 güne bir çağırıyor da artık 41 i bekleyecem yoksa suni sancı ile başlatmayı düşünüyorlar
esraEb Nesligul08 evet bana da öyle dedi. Çarşamba gitmiştim kontrole. Sancın olmazsa cumartesi kontrole gel dedi
esraEb Nesligul08 eşim bile dalga geçiyor artık 😄 kaçtır git gel usandı adam. Bıgün doğurcam diye iş yerinden de 1 hafta izin aldı 😄😄
Nesligul08 esraEb bizimki de öyle canım 20 gündür izinde daha izin aldık bekliyoruz ha bugün ha yarın diye
sevdenurr6 Nesligul08 Çatı muayenesinde üst kemiğime basık dedi. bebis büyüdükçe normal doğum zorlaşıyor diye. Bir de bebisin kafası biraz büyükmüş.
Nesligul08 esraEb ilk hamileliğim 38 gibi gelir sandım eşim kıbrıstaydı ben Ankara’da o yüzden öyle oldu ama keşke biraz daha geç gelseydi bu kadar durabileceğini bende düşünmüyordum
esraEb Nesligul08 aynen benim de öyle oldu. Ailem Artvin’de yaşıyor ben Sakarya da. Ben de 38 e göre plan yaptım ablam 2 haftadır geldiği hala bekliyoruz 😄sülalece herkes kararlı pazartesi doğurtacaklar beni
Nesligul08 sevdenurr6 çatı muayenesi yapılmadı canım bana ama kemiğimin önde olduğu bana da söylenmişti hakkında hayırlısı kolay bi doğumun olur inşallah
Sadem5434 40+1 bizde bekliyoruz hareketlerini takip ediyorum tedirginim artık bu saatten sonra 41e kadar zaman verdim gelirse gelir yoksa sezeryan daha fazla risk almakta istemiyorum :((