Oznur_kurtt _Abdullayeva5_ 4 haftalıkkende başlayablyor mide bulantısı ama çoğunlukla 6,7 haftalarda olur diyolar ama bellide olmuyo umarım rahat geçirirsin 🥰❤️
Oznur_kurtt Semabkr inşallah canım ya sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza❤️🥰 Bu arada folik asit almayı ihmal etmiyosun değil mi🐣
Semabkr Oznur_kurtt sağlık ocağı yazmadı gerek yok dedi. Bakalım kadın doğuma gideceğim belki o yazar. 😏
eylulmihrasmom Oznur_kurtt prilam bende 16.haftaya kadar etki etmedi🥹 saçlı tüylü bamya bir kızım oldu bu kadar kusmamın başka açıklaması olamazdı zaten 😂
Tecrubesizaile 6 haftalık hamileyken başladı benimde şuan 13 oldum ama hala hastanede serum yedikten sonra rahatlıyorum prillam ve zorfen baya fayda ediyor doktoruna bidaha gittiğinde sorabilirsin sakın aç kalma ve sıvı çok tüket derim
TgbHmz Oznur_kurtt Haftada hala midesi bulanan ben 😅 Normalde 14 16 haftalardan sonrq azalıyor benimde azaldı ama tekrar başladı ben kuru şeyler yiyebiliyordum sadece doktorum prilam diye bir ilaç vermişti günde 4 kete ıcıyordum bazen çok azaltıyordu bazen işe yaramıyordu ama genel olarak iyiydi umarım en kısa sürede geçer sizinki🌸
Bekledigimmucizemm Oznur_kurtt 6 haftalığım son 2 gündür istiğfar ediyorum çok kötü bende burda bekliym
Ecrininannesi_ Oznur_kurtt bende de 5 hastalıkken başladı suan 33.haftadayım hala devam ınsallah ben gıbı olmaz ama bünyeden bünyeye degısıyor bu gıbı şeyler
Bekledigimmucizemm Oznur_kurtt sarılıp ağlayalım bakıyorum geçmiyor ağlıyorum ben 🤣🤣 sanki ağlayınca geçecek ya
Oznur_kurtt Bekledigimmucizemm kız yok ağlama stres yaparsan daha çok miden bulanır buna gerçekten inanıyorum o bile tetiklyor biliyo musun 🤓 napalım hamileliğin verdiği bişey buda ama tabi insan kötü oluyo çeken bilir canm ya bide ben meyve suyu fln içtğmde daha çok midem bulanıyo ya acaba tuzlu ayran falan mı içsek midemizi bastırır
Bekledigimmucizemm Oznur_kurtt tuzlu ayran ekşi yeşil elma ve sade soda iyi gelenler arasında bana birde limon da iyi naneli şeker de bastırıyor herşeyi deniyorum valla doktora yazdım prilam diye bir ilaç yazmış onu alıp denicem inşallah geçirir o