Oznur_kurtt atlatırsın canım merak etme yaşarken öyle gelmiyor ben doğursam bile midem bulanacak hep kusacağım sanıyordum 😆 ama 16. Haftaya girmemle bıçak gibi kesildi
Hatta ben ilaç kullanıyordum prilam ilaçsız daha beter oluyordu çünkü 16 da bitmesine rağmen korkumdan ilacı 20. Haftaya kadar kullanmıştım psikolojim o kadar bozulmuştu
İkinci trimester hamileliğin gerçekten prenseslik dönemi. Bulantın geçiyor henüz ağırlaşmamış oluyorsun bebeğin hareketleri başlıyor vs
3 e gelene kadar 2 nin tadını çıkar 😄
3 de zor çünkü mide bulantısı yok ama onun da başka dertleri var 😄😄