arkadaşlar 7+1 de gittiğimde yolk var bebek yok dendi 16 gün bekledm 8. haftam bittiğinde gittim busefer yolk 5 mm olması gerekirken fazla büyümüş 11mm olmus bu sağlıksız gebelik demekmiş zaten bebkte olusmamıstı ilk gebeliğm olcakti. sizce kurtaj mı olmalıyım yoksa ilaçla kendim mi düşürmeliyim yardımlarınızı bekliyorumm