Sevgi-59 ben tam 40+0da sezeryan oldum. Sabah 5 gibi belimde ağrıyla uyandım. O gün de zaten saat 11de doktor randevumuz vardı. Doktor açılma olmuştur kesin diyerek baktı ve hiç açılma olmamıştı. Ya şimdi hemen seni sezeryana alalım ya da akşam 6 gibi tekrar gel açılma varsa normal doğum olsun açılma yoksa sezeryan yapalım dedi. Annem ankaradan yola çıktıgı için 6 saatlik yoldan gelecek diye ben akşamı beklemek istedim. Akşam 6ya kadar o bel ağrısını çektim. Neyse akşam oldu gittik hastaneye tekrar baktı 5 cm açılma var bu da demek oluyor ki doğuma 5 saat var dedi. Epidural normal doğum için yatış verdi. Sonra bebeğin kalp atışları normal çıkmadı, strese girmiş. Kaka mı yapmış hemen bakmamız lazım suyunu patlatacağız dediler. Allahım bana orada bişeyler oldu. 3 kişi başımda suyumu patlattılar. Ben çok acıyacak sandım çok korktum ama hiç hissetmedim bile. Allahtan kakasını yapmamıştı bebeğim. Doktor bana sen normal doğum yapamazsın dedi. Zaten ben de biliyordum normal doğum yapamazdım ben en başından beri sezeryan istiyordum ama o an bir cesaret ile epidural normal doğumu kabul etmiştim. Sonra acilen beni ameliyathaneye aldılar. Belden iğne yaptılar. Hiç acımadı. Sonra ben nedense tribe girdim. Uyulmadan beni kesecekler diye ödüm koptu. Sürekli ispatlamaya çalılıyorum ben daha uyuşmadım bakın bacağımı kaydırabiliyorum diye😂 bütün çekiştirmeleri falan hissettim ama tabiki sıfır acı. Sadece bebeği çıkarırlarken bir baskı hissettim o kötüydü. Nefes alamıyormuş gibi bir histi. Bebeğimi gösterdiler. Sonrasında ben çok ağladım sakin olamadım bana sakinleştirici yaptılar. Gerisini çat pat hatırlıyorum. Odaya çıktığımda bebeğim odadaydı. İlk kalkarken biraz zorlandım ama sonrasında hep kendim destek almadan kalktım ve sürekli yürüdüm hiç oturmadım.