Fmcsa Fdmeeren aynı haftadayiz bende uyuyamıyorum gece kaç kere kalkıyorum sayamiyorum. 39 haftada sezeryan olacağım nasip olursa pazartesi kontrolüm var Rabbim yardımcımız olsun sağlıkla gelsin yavrularımız 🤲😇
Sedanurumut Fdmeeren gün içinde de sarhoşlar gibi nereye uzansam orda sızıyorum narkoz almış gibi oluyorum 😂😂
Okamas61 Herseylerine raziyiz yeterki iyi olsunlar rabbum hayrlisiyla saglicakla zamaninda evlatlsrimizi kucagimiza almayi nsip etsin insl🙏🤲
Churcill Fdmeeren bu gece rekorumu kırdım 12 de uyuyp 1 de kalktım 5 te yattım 6.30 da kalktım. Resmen bütün geceyi 2 saatlik uykuyla bitirdim. Eşimi gönderiyim işe akşama kadar uyurum artık. Geceleri b.k var sanki
Yenihamiss96 Tek bende sorun var galiba 🤷♀️ gece 9 -10 da uyuyorum bi kere saat 3 te tuvalete çıkıyorum sabah 7-8 gibi kalkıyorum çok güzel de uyuyorum herkes son trimesterde uyuyamazsın derlerdi doğuma 24 gün var gözümü uykudan açamıyorum 🤷♀️
Honeybaby_ Yenihamiss96 Nazar değecek şimdi bu kadar uyumayanın arasında uykular kaçarsa şaşırmayın 😄😄😄
zynpdrnkcbdk Fdmeeren benimde 34+6 ve gerçekten bu gece Allahım bitsin bu ızdırap dedim hafif ağrılarım vardı 12 gibi yattım 4 ten sonra gözümü kapatamadım ve bugün taşınıyorum sanırım bu gece yattığım yeri bilmem hiç uyku uyumadan öylece taşınıcam 1 haftadır gece uykuları yok 😢