Benimde doğumum 4 Aralık kısmetse. Bebek arabası, ana kucağı, bebek odası, ıslak mendil, yenidoğan takım, biberon, süt pompası, çantası gibi şeyleri aldım. indirim oldukça alıyorum açıkçası her geçen gün pahalılaşıyor çünkü. Bebek odası 1 ayda 9 bin oynadı şoklar içerisindeyim iyi ki almışım diyorum. Dahada gelmedi ama 😂😂