Aşko, benim bebeğim 3 gün karnımda kalmıştı. Doğum başlamış ama suyum gelmemişti. 3 gün sonra acil ameliyyata aldılar, eve çıkardıktan 2 gün sonra başka bir hastanede ben yanında olmadan yatırdılar. 1 hafta.
Eve geldikten 2 hafta sonra bu defa da asma oldu, yeniden hastanede yattık.
Demem o ki, üzülme. Hepsi geçecek. Ben bunları sezeryanlı olarak tek başıma yaşadım. Yaram kapanmıyordu.