Tgcgkhn 2 kere suni sancıyla doğurdum (39+1 ve 38+1 de 3.100kg ve 2.760 gram) ilkinde suni sancı ile 2 saat bile sürmedi ki benim 3 cm falan açılmam vardı gittiğimde ben rahim ağzı kısalığı yaşıyorum bu yüzden gebelik boyu kasılma sancı önleyici ilaçlar kullandım bu da açılmayı bi tık yavaşlattı ve [sancıları] hissetmemi azalttı diye aldım zorladı beni zorlamadı desem yalan olur ama çatalda en fazla 10dk bile kalmadım 2. De bebeğimin suyu yok gelişimi geri diye 6 saatlik bir süreçte dinlendire dinlendire verdiler bebeğin kalbine ağır gelebilir diye ki bana en iyi gelen plates topu üstünde zıplamak oldu açılma ve sancıyı ciddi anlamda hissettim ve çatalda 5 dk bile kalmadım belki de doğdu bebeğimi hemen verdiler suni sancıyla 2 evlat borçluyum ve 0 dikişle atlattım ben acı eşiği harbi düşük biri olarak dayandıysam sen hayli başarırsın ki doğumuna muhtemelen 2 saat bile kalmamıştır açılman varsa eğer sen 2 saate kalmadan doğurabilirsin hastaneye gitmende gözetim altında olmanda fayda var ıkınma hissinin gelmesine çok bişi yok bu olursa yürürken bile aniden gelebilir kontrol altında ol derim sana ve bebeğe faydası olur zararı olmaz sağlıkla kucağına alırsın inşallah tek avazda gelsin ❣️