Normal sancidan suni sancı daha kötüymüş bence tansiye etmiyorum ilk gebeliğim ama cevremdekiler suni sancinin daha kötü olduğunu söylüyorlar. Bence ananas , hurma, adaçayı , ahududu yaprağı icebilirsin. Merdiven çık in yan yan çıkıp inmek açılmayı sağlıyormuş. Suquat yapabilirsin aynı zamanda, korkmana gerek yok sen açılmayı saglarsan zaten bebek kendigiliginden gelir. Dayanılmaz ağrın olduğunda gidersin hastaneye