2609nrgl ben devlette vuruldum ama ilk önce tahlil falan istiyor ne tahliliydi tam hatırlamıyorum ama bence devlette vurulacaksanız bir gün önceden sırf tahliller için gidin derim. Bana aynı gün tahlil yaptılar 2 saat sonuç bekledim zaten yatış yapıyorlar ama yine de beklememek için en mantıklısı diyebilirim size. Rapor konusunda da eşimin ehliyetinin fotokobisini istediler. Kan grubunu görmek için yani. Bir de özelde bana doktorum devlet karşılıyor demişti ama farklı şehirdeydim diye devlette yaptırdım ben