Haziranın 4 ü yumurtlama günümdü birliktelik yaşadık 18 inde adet olmam gerekiyordu lekelenme oldu dedim tutmadı herhalde gebelik sonraki gün hiç bişey olmadı şüphelendim test yaptım pozitif çıktı. Sonrası kanamalarım oldu düşük riski yaşadım tabi orası ayrı ama hamile olma ihtimalimiz yüksek bence kanda bir test verin pozitif ise doktora gidip düşük önleyici yazdırın