8+6 haftadayım eşimle sürekli tartışma içerisindeyiz , ve her defasında bana senden çocuğum olsun istemiyorum aldır bu çocuğu diyor . İsteyerek olmadı evet ama bu zamana kadar hep vicdan yaptım nasıl kıyarım diye ama gerçekten bu şekilde olmuyor bir tane kızım var 5 yaşına girecek bütün yükü ben de eşimin bir şeyle ilgilendiği yok okula başlayacak bilmiyorum kızım büyüyor en azından kendi ayaklarımın üzerinde durabilirim ama bu bebek olursa elim kolum hepten bağlanacak hep eşime muhtaç olacağım . Devlet hastanesinde yapıyorlar mı ? Bilgisi olan var mı özeller 8 den aşağı değil görüştüm