Tatar59 Srplfth dogurunca geçecek. Ama zamanla insan alışıyor. Ve azalıyor. Azala azala bitecek öyle.
Srplfth Tatar59 ahh bı an once bıtse hem calısıyorum hemde böyle zorluklarla karsılaasınca vala mahvedıyor benı 🥺
NewMom___ @Srplfth her hamilelikte olan bir durum asla geçmiyor çok rahatsız ediyor ben yine de şeker ya da sakız felan ağzımı tatlandıracak şeylerle oyalanıyordum ilerleyen haftalarınız da geçmiş oluyor şuan yok benim
Esragokisa Srplfth ben sürekli yaşıyorum 16. Haftadayim bulantılarım azaldı ama ağız tadım geçmedi.ben karbonatlı su yapıp bişey yedikten sonra yada yada ağzım aciyken calkaliyorum bı yarım saat falan iyi geliyo .düzenli boyle yapiyorum.
Srplfth Esragokisa calkalama ısını vs herseyı yapıyorum ama o anlık sonra yıne basa sarıyor yarım saat bıle ıdare etmıyo süreklı ağzımda sekerle gezsemde bıle sekerın tadı bıle acı oluyo sankı🙈
Srplfth BirazbundanBirazondan1 masallah darısı basıma insallah 😊 su ılk zamanlar ve son zamanlar gecmek bılmıyo 🙈gerıye kalan orta kısımda sankı su gibi gecıyor😊😊