Kızlar 10+5 günlük hamıleyım dünden beri ağzımda gecmek bılmeyen cokk acımsı bı tat var dıs fırcalama bakım vs yapıyorum ama onla alakalı degıl su bıle ıcemıyorum ıcerken o bıle acı gelıyor bu durumu yasayan oldu mu ne ıyı gelir acaba 😭 hc bsey yıyıp ıcemıyorum