Esra_Omer_21 Eyaa yeni doğan sunneti hakkinda bilgim yok canım ama ben kendim memnun kaldim çok şükür hic bir sorun yaşamadim
BabyBlueee Zeynebtahir Ben çekmeköyde oturuyorum bu ümit hanımı çok duydum ya çok övüyorlar şuanki ücretleri neler bi öğrenmek lazım ben çamlıca medipole sordum 7.200 dediler sünnete sanki küçük baş kurban kesiyor mubarek 😳
Seac miray_aden Kağıt bardağı kesip oraya koyun. Yumuşak kısmı bedenine değecek şekilde daha rahat olubor Dr demişti
KuzeyinAnnesi10 miray_aden karton bardağı küçültüp pipisinin üstüne koyuyorsun sonra bezliyorsun hiç Bisey olmuyor kuzu
Egemenveannesi miray_aden Yok çişi daha çabuk iyileştirir eğer küçükse çok iyi Bn 18 aylıkken yaptırdım çok zorlandım 1 haftada da anca iyilesi ve uzun süre pipisine dokundurtmadi aklı ermiyorken yaptırın derim en iyisi yenidoganken