GokceGenc Cglfdn bndede aynı sey cnm diolar nezaman dogcak dogmadımı napim zorlamı cıkartım dicem bigun iiice stres oldum valla ki 38+4 haftalık bnm daha var yani yok millet bu zamanda dgruomus napım şimdi yani demekki zamanı var daha..
Cglfdn GokceGenc aynen esim sürekli niye dogmuyor deyip duruyor. Kardesimle gorumcem öyle. Gubde en az iki kere ariyorlar. Bugun dedim o dogcam dese ben dogurmuycam yeter. Sanki ben cok rahatim hic ağrım sizim yok. Giciklik olsun diye icimde tutuyorum