Seymacakir Nurdag Ben de 39+6 oldum an itibariyle :) Döşek kaldırıyorum, ağır kaldırıyorum, tüm işlerimi yapıyorum yok anam yok 😬😅
Seymacakir Tugbacik ya suni normal sancıdan zormuş sanırım. Ben oğlumu suni ile doğurdum. Bunda normal sancı ile isterdim ama tabii nasip.
Seymacakir Cglfdn Benimde en son 3200’dü. Doktora doğum belirtim gelene kadar gitmemeyi düşünüyordum ama ; eğer 41’de de hala gelmezse ben de bir gideyim bari 🤷🏻♀️ bebek irileşirse belki beni de suni ile doğurturlar.
Cglfdn Seymacakir evet burada mi okumuştum hatirlamiyorum. Belli kg üzerine cikinca normal doğum icin. Tum sorumluluğun kendinde olduguna dair kagit imzalatiyorlarmis. Doğruluğu nedir bilmiyorum.😕
Seymacakir Gizem51 Ben de sıkıldım. Bir normal doğumum var . Korkmayın. Kolay diyemeyeceğim ama doğum 1 günlük, gebelik dokuz ay 🙄
Seymacakir Bir de bende şey oluyor bayanlar; bebek oynadıkça vajenime baskı, batma, iğne batarcasına. Nette de araştırdım bulamadım böyle birşey ama . Var mı yaşayan ? 🤔😶😐