Ahsensena @neslisahctnky-554 merhaba dudak damak yarığı var mı bebişinizde konuşmuştuk sizle sıkıntılı geçiyprdu biraz sizin nasıl bebeğiniz iyi mi
neslisahctnky-554 Ahsensena merhabalar Evet vardı aort damar darlığı da vardı şimdi doğdu bebeğim çok şükür ama yoğun bakıma aldılar doğar doğmaz 1 haftadır orada şimdilik bekliyoruz inşallah çıkacağı günü.
Ahsensena neslisahctnky-554 benim bebeğimde şükürler olsun doğdu dudak ve damakta yarık var ama ikiside büyük boyutta değil ben daha kötü bekliyordum ama şükür sağlığıda iyi. Son haftalarda gelişim geriliği oldu suyum azaldı derken 38.haftada doğdu 3 hafta solunum sıkıntısından küvezde yattı.
Ahsensena neslisahctnky-554 Dudak damaktan ziyade küvezde yatması çok yıpratıcı oldu ama o günler geride kaldı şükürler olsun. Sende geçeceğine emin ol yavruna kavuşacaksın inşallah..
neslisahctnky-554 Ahsensena Kendi başına solunum yaparken çok zorlanıyor bir de aort dmarında darlık var o yüzden yatıyor küvezde 1 hafta oldu daha inşallah bizimki de çıkar dua ediyoruz sadece 🤲😔
Ahsensena neslisahctnky-554 bi vp grubu var size benzer durumda olan anneler var genelde çoğunda ddy var çok faydalı kafanızdaki herşeyi sorabilirsiniz doktor vs gibi hepsi bilgili istersen senide alabiliriz gruba
neslisahctnky-554 Ahsensena her şehirden anneler varmı? Olabilir biz daha ddy için doktor dahi bakamadık diğer hastalığıyla ilgilendik hep
bb2020- Ahsensena merhaba bende 7 aylık hamileyim dudak yarığı var bebeğimde wp grubuna alabilir misiniz beni de
Ahsensena neslisahctnky-554 evet farklı şehirlerden istemezseniz kafanıza takılan şeyler olursa bende yardımcı olabilirim aort damar darlığı olan annede vardı grupta
Ahsensena bb2020- tabiki numaranızı buradan yazın alalım sormak istediklerinizi gruptan sorabilirsiniz
Evinsare Ahsensena bende 23haftalikken perinatojiye gittim herhangi bir sorun yoktu 30haftalikta normal kadın doğum muane ederken şüphe duydu tekrardan perinatojiye sevk etti gittik herhangi bir sorun yok denildi sizde bir sıkıntı oldu mu