Ahsensena bir çok defa bakıldı başka birşey mi var diye amniyosentez yapıldı sonuçlar çıktı tedavisi olmayan ağır bir sendrom teşhisi koydu doktorumuz sonlandırabilirsiniz dedi ama biz sonlandırmadık. İnşallah dediği gibi olmaz şuanda tek duam sadece damak dudak yarığı olsun çünkü tedavisi var diğer türlüsü olmasın diye gece gündüz dua ediyoruz. İnşallah sizin bebeğinizde sağlıklıdır korkmayın tekrar kontrole gidin yüzünü gösterene kadar. İnanın sadece dudak yarığı korkulacak birşey değil. Rabbim tedavisi olmayan başka hastalıklar vermesin inşallah 🤲🌹