Zehross03 Toprak0440 ilişki bile zor oluyor parmağımı sokup kurcuklamak daha zor olur ya yapamıcam ben sanırım :(
35aysegul Milkshaker ne güzel ya bende 33-34 de başlamayı düşünüyorum ama ekstra hangi krem veya yağı kullandınız masaj yaparken asiti çıkarılmış zeytinyağı yeterli mi
Toprak0440 Milkshaker tam olarak nasıl yaptınız masajı ben internetten bakıyorum da ama siz uygulamissiniz ve çok işe yaramış bende şu an 34+2 haftalığım başlamak istiyorum
chefmom Milkshaker benim 2.doğumum olucak. İlkinde full tırtıl ve hem içten hem dıştan dikişim oldu. 4 yol olucak doğum yapalı. Ama bende deneyeyim dedim masaj tekrar tırtıl en az olsun diye ama asla yapamıyorum canım çok yanıyor neden ki 😞
Milkshaker Toprak0440 başparmağını ilk boğumuna kadar sokup dairesel hareketler yapıyorsun. Yapabildiğin kadar çok yapmaya çalış
Milkshaker Toprak0440 bence ya zeytinyağı ya da kantaron yağı kullanın. Hassas bir bölge çünkü doğal ürün olması daha sağlıklı
Milkshaker chefmom yaptıkça alışacak esneyecek orası. Önce hafif hafif başla alışınca daha iyi yapabilirsin