kbra006 Baby07 güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim inşallah iyidir bende ayrintiliyi bekliyorum 14haftaligim şuan 18de gidicem inşallah
Aayssee1323 kbra006 2li testten sonra testlere öğrenmemeyi ve rabbimden ne gelirse razı olmayı seçtim. Başka hiçbir test yaptırmadım. Detaylıya perinatoloji uzmanına gittim. Sanırım 23 24. Haftalarımdaydı detaylıya girdiğim haftalr.
Mervesrsy Semanur0 aynen öyle ben de böyle düşündüğüm için yaptırmadım Rabbim verdiyse başımız üzerine hem bazen herseyi bilmek de iyi olmuyor insanı boş yere strese sokuyorlar