kbra006 benimde 1:50 idi. Banada zibilyon tane test söylediler yaptırmadım ama çok ağladım strese girdim eşim o halime dayanamadı perinatoloji uzmanına gittik . Doktorumun önerdiği testler 10 civariydi amniyosentez de 6 bin falandı galiba perinatolojiye 1500 verdik o bi sıkıntı görmedi bobreklerde birazcık büyüme var dedi sadece takip edilsin dedi aldanma bu testler yüz de yüz doğruluk vermiyor yanılma payı çok yüksek dedi ayrıntılı ultrason haftanın bekle dedi göreceksin bi sıkıntı olmadığını dedi aynı da dediği gibi oldu çok şükür. Şuan için normal gidiyoruz yakında kontrole gitmedi 30 haftalık olduk ama umarım iyiyizdir. Sıkma canını o testlerle uğraşma bile onlara vereceğin parayla güzel bi hastanede dogum yap yada bebeğine gelecek hazırla emin ol gayet sağlıklı bebegin❤️❤️