Sunshine__ Elifsn mesela neler yapıyorsun ben hiç hareket etmiyorum valla banada söyle yapayım bari bide ne kadar kilo almışsın bebeğin kaç kilo
Elifsn Sunshine__ pilates topu ile egzersiz, instagramda simge duman ve melike yoga var haftaya göre egzersiz paylaşıyorlar onları yapıyorum her gün En son 31. Haftada 1650gr’dı minik ve 4 kilo aldım ya sen?
Ebus2045 palperol evet ilk oğlum 36+1 de doğmuştu 4 gün kuvezde kaldı ama.sukur ki herşey yolunda ilerledi bunda inşallah 38. Haftayı görür ve kuvez yasamayiz
Esrakzlyel 33+5 teyim 9 ekime geliyor doğum tarihi ama erken gelecekmiş gibi geliyor bana nedense sağlıkla gelsin prensesim artık çünkü sıcak ve mide bulantısı-kusma artık bunalttı beni
MerveTeyze hilalaktascelik bir 30+5 de bizde Bir bana mı zaman acayip hızlı geçiyor gala doğum çantasını yapamadım işler yetişmiyor misafir de var bende ağırlaştım yetiştir artık diye kendimi daralıyorum yarım saat iş yapsam içim çekiliyor gidip mecbur uzanıyorum 🐼panda gibiyim ya 18 kilo aldım vücut da isyanda 3 günlük işi 3 haftaya yaydım
hilalaktascelik MerveTeyze Ben de henüz yıkama ütüleme işlerine girmedim bakalım haftasonu büyük ihtimalle başlarım
Edaefe alakayamaydanoz ah bu sicaklar gunde kac defa dusa girip cikiyorum inan bilmiyorum artik sicaktan insanin bisi yapasida gelmio
Sunshine__ Elifsn Bende en son 27.haftada gittim her hafta aynı şeyi söylüyor diye hep gitmek istemiyorum dedim bi sıkıntım olursa giderim o zaman da 1080 gram dı hamile kaldığım günden beri 800 gram almışım bugün tartıldım ilk zamanlar çok kustum o yüzden galiba
MerveTeyze hilalaktascelik bitmiyor bitmiyor pınçık pınçık bi tek kıyafet de değil battaniye çarşaf ıvır zıvır şu çantanın fermuarını çekip bitti dediğim an rahat bir nefes alıcam
Egeminannesi Ozge230806 çocuk sürekli kucak istiyo oyun istiyo benim sırt ağrılarım çok bilmiyorum nasıl biticek bu zaman doğsun kurtulurum istiyorum o zmnda başka bı şey olcak kesin,😅😅😅 seninde seseryan mi olcak benim ilki sezrryandi
Ozge230806 Egeminannesi evet canım benimde sezeryan olucak kısmetse Bende diğer 2 si normal doğumdu Bunuda normal istiyorum aslında ama tuplerimi baglaticagim için sezeryan olucak Benim 12 yaşındada bı kızım var Onun yardimi çok oluyor saolsun oyun işlerini kızıma pasliyorum artık 😂😂