Bircan-2 merhaba bende de plasenta kireçlenmesi var , benim de erken haftalarda başladı , doktorunuz size aspirin vb başladı mı ? Bide konu hakkında doktorunuzun yorumu nedir ? Benim doktorum 3 hafta sonra çağırdı kontrole , her hafta geliceksin demedi , benim de çok aklıma takılıyor bu durum