Gunesmoms NaZende1600 al benden de o kadar canım… artık çok bunaldım ağrılarım var sıcakta cabası… kaç gündür dişimi sıkıyordum ama bugün artık ağladım baya bi nefes alamıyorum öyle kötüyüm ki minyonum zaten bebek sığmıyor içime
Busracft Gunesmoms Merhaba. Bizde 35+1 olduk. Henüz dolum şekli belli değil haftaya kontrole gidicem bakalım bişey diyecek mi? Sizin ilk sezaryen olduğu için mi ikincisi de öyle?
Elifeski22 Gunesmoms 36+1 olduk bizde oğluşumla 🥲 37 haftada kontrol var doktor tahlil felan yapcam dedi doğumu konuşucaz normal istiyorum İnşAllah 🤲🥰
SedanurArs Seher_coban ilerler ama kanala yönlendirmek için bazı hareketler bar onları yapmanı öneririm
SedanurArs Seher_coban annebebefizyoterapisti uzm. Fzt. Ayşegül yıldız var onun instagram hesabında kanala yönlendirmek için video var o tarz hareketler