Gunesmoms Doğumum sezeryan olacak 3 haftam kaldı. 6 yaşında oğlum var kızımızı bekliyoruz . Sizde durumlar nasıl sohbet edeliiim 😊
SedanurArs Gunesmoms bizde 35+2 normal doğum bekliyoruz ama hanımefendi kanala doğru yöneliyor bakalım ne olacak 🫢
Kzmveoglm Gunesmoms bizde 31 hafta olduk henüz var doğuma ikinci bebeğimi bekliyorum ilki kız Buda erkek olacak inşallah 🩷💙☺️
Sm135 Gunesmoms 35 olduk bizde yarın kontrol var sezaryen demişti doktorum ama netleştirmedik daha henüz:)
Aslanmommm Seher_coban bende 34 üm pozisyon almış ama ne zaman doğum olur diye burda sorduğumda alakası yok dedi arkadaşlar
SedanurArs Seher_coban ilerler ama kanala yönlendirmek için bazı hareketler bar onları yapmanı öneririm
ladyax Gunesmoms daha 30. Haftaya 2 gün sonra ayak bascam çok sıkıldım çok halsizim depresyonda gibiyim 2 gündür bir anda çöktüm sanki vakit geçmiyor 😢 Allah kolay sağlıklı doğum nasip etsin inşallah size de 🙏🏻
EbrKzlky Gunesmoms 33.haftamdayım 🙈 5buçuk yaşında bir oğluum var 2.oğlumu bekliyoruz..Bazı günler zor bazı günler kolay geçiyor derken doğum yaklaşıyor bakalım 🙈
Minisbebegim2 Gunesmoms 36+1 haftalığım bugün kontrolümüz vardı 9 eylüle gün aldık🥰🌹2. Sezeryanım olacak
Nurrdmr15 Gunesmoms 35+3 olduk doğuma son 11 günümüz 5 Eylülde kavuşuyoruz 🥰 8 yaşında kızım var şimdide ikiz kızlarımı kucağıma alacağım inşallah 🤲 ilkim normal doğumdu bu sezaryen olacak korku heycan herşey var 😥
Kubrademirli Gunesmoms 34+2 yim bende hareketleri sertleşti bebeğin 2 eylülde gidicem doktora ilk nstye giricem bakalım sancı vs çıkacak mı şuan gün içinde ara ara oluyor oda ayakta kaldığımda yorulduğumda yalancı sancılar muhtemelen 🥹